spot_img
کد 856- 1401/03/24

ذره بین شهر هوشمند بر ابرقدرت های عرصه ی حمل و نقل هوشمند

 

افق اقتصاد- یکی از مهم ترین چالش های پیش روی شهرهای هوشمند، سیستم حمل و نقل است؛ آن هم مادامی که شرکت های خودروسازی بین المللی در تکاپوی آزمایش و تولید خودروهای خودران و سایر سیستم های پیشرفته ی حمل و نقل شهری و بین شهری هستند.

اما ایران نیز از این گونه هوشمندسازی ها و نونمایی ها جدا نمانده و در تلاش است با ارائه ی محصولاتی فناورانه در حوزه ی حمل و نقل، خود را در عرصه ی بین الملل مطرح سازد. در همین راستا دبیرخانه ی دائمی نمایشگاه شهر هوشمند و پارک علم و فناوری پردیس نیز بواسطه ی فعالیت های گسترده ی خود و با هدف توسعه ی بازار و معرفی درست محصولات به جامعه ی مخاطبان در کنار  شرکت های دانش بنیان و فناور ایستاده و ششمین رویداد نونمایی را همزمان با سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران برگزار می کنند.

سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران Smart City Expo 2022 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور ( مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)  و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تاریخ 12 الی 14 تیر ماه  سال 1401 در مصلای تهران با برنامه های متفاوت نوآورانه برگزار می گردد. یکی دیگر از برنامه های تجاری و جذاب، ششمین رویداد نونمایی است که 13 تیرماه در هتل اسپیناس خلیج فارس توسط پارک علم و فناوری پردیس برگزاری می شود. در این رویداد محصولات: دیجی سان(کیوسک هوشمند – نمایشگر تجاری)، چهارراه (سامانه هوشمند مدیریت ناوگان ) و ای کیو سای(طراحی و ساخت پارک علم و تجربه) معرفی شده و امکان مذاکره برای دریافت اطلاعات بیشتر وجود خواهد داشت.

ضمن دعوت از متخصصین و کارشناسان فنی جهت حضور در این رویداد، خواهشمند است به منظور انجام هماهنگي هاي لازم، مراتب حضور از طريق شماره‌تماس 28429709-021 یا 09199659670 ، به دبيرخانه اجرايي رویداد (شرکت نوروبیز) اطلاع داده شود. همچنین امکان ثبت نام و دریافت اطلاعات بيشتر در وب گاه رویداد به آدرس www.nonamayi.ir  نیز وجود دارد.

به علاوه می توانید در خصوص شرکت در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران نیز به سایت www.smartcityxpo.com  مراجعه و یا با شماره های44و22893242-021 /  09916364416 تماس حاصل نمایید.

spot_img

مطالب برگزیده