spot_img
کد 862- 1401/03/28

نقش پررنگ سازمان جهانی UCLGدر شهر هوشمند ایران

 

افق اقتصاد- شهر های متحد و دولت های محلی به عنوان یکی از 9 بخش سازمان جهانی UCLGبه شمار می آیند که با بیش از 100 سال تجربه در ایجاد همکاری بین دولت های محلی و گردآوری دولت های محلی جهان زیر یک سقف فعال هستند. بخش شهرهای متحد و دولت های محلی خاورمیانه و غرب آسیا (UCLG-MEWA) پیوسته به تلاش های خود برای اطمینان از نمایندگی موثر دولت های محلی ما در پلت فرم های بین المللی، ایجاد ساختارهای حکومتی قوی و پیگیری بومی سازی برنامه های بین المللی در منطقه MEWA ادامه می دهد .

هدف این بخش به عنوان UCLG-MEWA، ایجاد مشارکت های چند لایه و رساندن صدای جوامع بین المللی و همچنین مدافع دولت های محلی در منطقه خود، فراتر از مرزهای ملی، با حفاظت از ارزش ها، اهداف و منافع دولت های محلی است. حال این بخش همه ی شما را به سومین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران که مورخ 3 تا 5 ژوئیه 2022 برگزار خواهد شد، دعوت کرده است و خود نیز دراین رویداد، نقش فعالی خواهد داشت.

دبیر کل بخش شهر های متحد و دولت های محلی خاورمیانه و غرب آسیا، مهمت دومان در اولین روز از نمایشگاه به عنوان مدیر پنل دولت هوشمند حول موضوع سیاست منسجم در اداره شهر هوشمند سخنرانی خواهد کرد. وی از سال 2010 به سمت دبیرکل بخش شهرهای متحد و دولت های محلی خاورمیانه و غرب آسیا (UCLG-MEWA) منصوب شد که از همان دوران یعنی از سال 2011 مسئولیت ریاست هیئت اجرایی آکادمی جهانی برای دولت محلی و دموکراسی (WALD) را به عده گرفته است.

قابل ذکر است که سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران Smart City Expo 2022 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور ( مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)، از تاریخ 12 الی 14 تیر ماه  سال 1401 در مصلی تهران برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه دائمی نمایشگاه به آدرس سایت www.smartcityxpo.com  مراجعه و یا با شماره های44و22893242-021 یا 09916364416 تماس حاصل فرمائید.

spot_img

مطالب برگزیده