spot_img
کد 880- 1401/06/01

اعتماد مردم به سامانه ۱۳۷ افتخار شهرداری قم است؛

لزوم حرکت در مسیر علمی و کارشناسانه

 

قم- شهردار قم گفت: سامانه 137 امروز مورد اعتماد مردم بوده و این اعتماد نتیجه عملکرد و پیگیری مسئولان در پاسخگویی به مردم بوده و باعث افتخار است.

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز با تأکید بر لزوم برقراری ارتباط شفاف مردم و شهروندان با مدیران اظهار داشت: مجموعه شهرداری برای مردم و از هزینه مردم اداره می‌شود و باید این ارتباط به بهترین و شفاف‌ترین شکل برقرار شود.

وی سامانه ۱۳۷ را بهترین و سریع‌ترین پل ارتباطی مردم و شهروندان عنوان کرد و افزود: سامانه ۱۳۷ امروز مورد اعتماد مردم بوده و این اعتماد نتیجه عملکرد و پیگیری مسئولان در پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌ها بوده و باعث افتخار است.

شهردار قم ارتقاء کیفیت کار سامانه ۱۳۷ را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: روند کار سامانه ۱۳۷ باید به سمت کار علمی و رصد دقیق و کارشناسانه مشکلات مردم حرکت کند تا سطح ارائه خدمت به مردم ارتقاء پیدا کند.

وی بر ارتباط شفاف و مستمر با شهروندان تأکید کرد و یادآور شد: در راستای ارتباط علمی و کارشناسانه اجرای دو پروژه پژوهشی در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و مرکز پژوهش‌های شهرداری قم در حوزه ارتباط با شهروندان در دستور کار قرارگرفته است.

دکتر سقائیان نژاد با دعوت از مردم برای ارتباط مستمر با سامانه ۱۳۷ و گفت‌وگو با مدیران تصریح کرد: ارتباط مستمر مردم با مدیریت شهر می‌تواند در ارائه خدمات باکیفیت و هدفمند بسیار مؤثر بوده و باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.

وی سپس نحوه پیگیری سامانه ۱۳۷ را موردبررسی قرارداد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تماس‌های مردم در دو مرحله موردبررسی قرار می‌گیرد و در ۲۴ ساعت مشکلات پیگیری شده و نظر مردم دریافت می‌شود.

شهردار قم ادامه داد: در موارد پرتکرار نیز به‌صورت اتفاقی کارشناسان با شهروندان تماس می‌گیرند و نظر آن‌ها پرسیده می‌شود تا روند پیگیری مطالبات مردم به‌صورت دقیق و درست انجام شود.

شهردار قم در پایان شفاف و بی‌تعارف پاسخ دادن مشکلات از طرف مدیران را وظیفه شهرداری دانست و ابراز کرد: ارتباط بین مردم و شهرداری مانند ارتباط ماهی و آب است و هیچ‌کدام بدون دیگری نمی‌تواند به کارشان ادامه دهد.

spot_img

مطالب برگزیده